Правила поведінки в заповіднику

Правила поведінки відвідувачів в музеях та територіях Національного заповідника «Гетьманська столиця»

  1. Не заходьте до музею в стані алкогольного сп’яніння.
  2. Не заходьте до музею з тваринами.
  3. Не приносьте та не вживайте в музеї їжу, напої.
  4. Вимкніть в музеї мобільний телефон.
  5. Не торкайтесь експонатів та вітрин, не наближайтесь до них ближче ніж на 25 см.
  6. Не спирайтесь на стіни.
  7. Не розмовляйте голосно, враховуйте, що поруч з вами інші відвідувачі.
  8. Ходіть повільно, не поспішайте.
  9. Фотографуйте лише вимкнувши фотоспалах.
  10. Дотримуйтесь інструкцій, які дав вам екскурсовод.
  11. Дотримуйтесь загальних правил поведінки та вимог чинного законодавства з питань запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом генерального директора
НІКЗ «Гетьманська столиця» від 26.06.2018 №55 

ПОРЯДОК

супроводу (надання допомоги) осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення [1] у Національному історико-культурному заповіднику

«Гетьманська столиця»

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Порядок супроводу (надання допомоги) осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (далі по тексту – Порядок) у Національному історико-культурному заповіднику «Гетьманська столиця» (далі по тексту – Заповідник) розроблено на виконання вимог пункту 2 Указу Президента України від 02 грудня 2017 року №401/2017 «Про внесення змін до пункту 3 Положення про національний заклад (установу) України».

1.2. Цей Порядок створено з метою забезпечення прав і можливостей осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (далі по тексту – Особи, що потребують допомоги) нарівні з іншими громадянами для участі у суспільному житті, та полягає у виявленні, усуненні перепон і бар’єрів, що перешкоджають забезпеченню прав і задоволенню потреб, у тому числі стосовно доступу до об’єктів Заповідника, отримання інформації з урахуванням індивідуальних можливостей та інтересів.

1.3. Цей порядок визначає дії співробітників Заповідника щодо забезпечення зручності та комфортності перебування в Заповіднику Осіб, що потребують допомоги, а також створення умов для якісного їх обслуговування працівниками Заповідника.

ІІ. ПОРЯДОК СУПРОВОДУ (НАДАННЯ ДОПОМОГИ)

2.1. За необхідності отримати інформацію про послуги, їх вартість та графік роботи, а також з питань відвідування Заповідника Особа, що потребує допомоги, має зв’язатися з представниками Заповідника.

Зв’язатись можливо такими способами:

  • за телефонами: 

(04635) 48-6-51 – відділ «Палац гетьмана К. Розумовського»;

(04635) 48-4-87, 48-0-08 – відділ історії Гетьманства;

(04635) 48-5-83 – відділ археології;

(04635) 48-2-43 – відділ «Садиба Кочубеїв»

Додатково інформацію про роботу (а також анонси подій) можна отримати на офіційному веб-сайті Заповідника: www.baturin-capital.gov.ua.

2.2. У разі прибуття на об’єкти Заповідника Особа, що потребує допомоги, має звернутися до будь-якого працівника Заповідника.

2.3. У разі отримання інформації про прибуття у Заповідник Особи, яка потребує допомоги, працівник Заповідника зобов’язаний особисто з’ясувати   мету її візиту та:

  • якщо Особа, яка потребує допомоги, має намір отримати інформацію про послуги Заповідника, повідомити про це чергового наукового співробітника відповідного відділу або організатора екскурсій. Черговий науковий співробітник (організатор екскурсій) негайно (до 5 хвили) прибуває особисто та надає інформацію безпосередньо біля каси (приміщення каси) чи холі.

За необхідності надання допомоги під час пересування, черговий науковий співробітник (організатор екскурсій) може залучити помічника: сторожа (охоронця) чи іншого працівника Заповідника.

2.4. Черговий науковий співробітник (організатор екскурсій), у разі прибуття Особи, що потребує допомоги, з метою відвідування (екскурсійного відвідування) негайно доповідає про це керівнику відповідного відділу (або особі, що його заміняє)  та надалі виконує його вказівки щодо забезпечення зручності та комфортності перебування в Заповіднику  вищезазначеній Особі.

2.5. Після закінчення візиту Особи, що потребує допомоги, черговий науковий співробітник (організатор екскурсій) організовує супровід даної Особи до виходу із Заповідника.

2.6. Даний Порядок розміщується на офіційному веб-сайті Заповідника та доводиться до відома всіх співробітників Заповідника.

[1] Маломобільні групи населеннялюди, що відчувають труднощі при самостійному пересуванні, одержанні послуги, необхідної інформації або при орієнтуванні в просторі. До маломобільних груп населення віднесені інваліди, люди з тимчасовим порушенням здоров’я, вагітні жінки, люди старшого (похилого) віку, люди з дитячими колясками тощо (ДБН В.2.2-17:2006 «Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення»).

 Додатково повідомляємо, що музейні  об’єкти  заповідника, які відкриті для відвідування, пристосовані для безперешкодного пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, а саме:

  • Палац гетьмана Кирила Розумовського: для підйому осіб з обмеженими фізичними можливостями з нульової відмітки до першого поверху функціонує  підйомник. У будівлі палацу встановлений ліфт. Між кімнатами відсутні пороги для можливості вільного пересування осіб з обмеженими фізичними можливостями та в інвалідних візках;
  • Будинок генерального судді В.Кочубея: вхід обладнаний пандусом. Між кімнатами відсутні пороги для можливості вільного пересування осіб з обмеженими фізичними можливостями та в інвалідних візках;
  • Музей археології Батурина: вхід обладнаний пандусом. Між кімнатами відсутні пороги для можливості вільного пересування осіб з обмеженими фізичними можливостями  та в інвалідних візках.

Документальним підтвердженням технічного обстеження будівель та споруд є паспорти об’єктів будівництва НІКЗ «Гетьманська столиця», розроблені відповідальним виконавцем Мазним А.Б. (кваліфікаційний сертифікат серія АЕ № 000674, виданий атестаційною архітектурно-будівельною комісією 28.08.2012р., свідоцтво про підвищення кваліфікації №170 від 03.11.2017).

Каса